تجهیزات لیزری در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


اجزای دستگاه ‌های لیزر صنعتی سیستم ‌های پیچیده و جداگانه ای دارند که بسیار هماهنگ با یکدیگر عمل می ‌کنند. قسمت‌ های مکانیکی، بخش نرم ‌افزاری، بخش‌ های الکترونیکی همگی در ارتباط با یکدیگرند که سبب عملکرد صحیح دستگاه می‌ شوند.

بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

همان طور که ممکن است. بدانید دستگاه لیزر صنعتی جزء دستگاه‌ های الکترونیکی و بسیار پیشرفته است. که در صنعت برش و حکاکی مورد است.فاده قرار می‌ گیرد. بیشترین عملکرد این دستگاه به‌ صورت اتوماتیک بوده و اپراتور نقش بسیار کمی در فرآیند برش و حکاکی خواهد داشت. همچنین برای کار با دستگاه لیزر صنعتی نیاز به دانش و مهارت خاصی نبوده و تنها با گذراندن دوره‌ های بسیار کوتاه می‌ توانید آموزش‌ های لازم جهت کار با این دستگاه را یاد گرفته و به‌ راحتی از آن است.فاده نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه