نشت یاب و آنالایزر گاز در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


امروزه سيستم های نشت يابی بسيار متنوعی به بازار عرضه شده است. كه هر یک سعی در يافتن دقيق و سريع  پديده نشتی با است.فاده از تكنيك و سنسوری خاص  دارند. این سنسورها عمدتا شامل سنسورهای گاز قابل احتراق، آشکارسازهای فوتونیزاسیون، سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای گاز الکتروشیمیایی و سنسورهای نیمه هادی  و&#; هستند. مدل های جدیدتر سیستم  نشت یاب گاز با است.فاده از عملکرد ترموویژن و دوربین های ترموگرافی کار می کنند.

این دستگاه دارای سنسور بسیار دقیق و حساس بوده که وظیفه اندازه گیری شاخص مورد نظر را دارد و نمایشگر دیجیتال با کیفیت آن نتایج را به کاربران به راحتی نشان می دهد. دستگاه دارای درگاه USB، حمل آسان، وزن سبک، نمایشگر باتری و طول عمر بسیار بالا می باشد. با خرید یک دستگاه با کیفیت و اصل از فروشگاه ان دی تی کالا NDTKALA می توانید مدت زمان زیادی از دستگاه است.فاده و از خدمات پس از فروش دستگاه که مجموعه ی ما برای مشتریان در نظر دارد بهره مند شوید. لازم به ذکر است. فروشگاه ما این تجهیز را در تمامی برند های تستو Testo آلمان، سی ای ام CEM هنگ کنگ،BW ،بنتک Benetech چین، دویی Duoyi را ساپورت کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

نشت یاب های گاز به طور عمومی در کارخانه های صنعتی، پالایشگاه ها، تولیدات دارویی، تاسیسات فوم سازی، کارخانه های کاغذ سازی، تجهیزات هواپیمایی و ساخت کشتی ها، عملیات تولید مواد مخاطره آمیز، تاسیسات تصفیه آب، وسایل نقلیه، هواسازها در محیط داخلی و تست کیفیت هوا ، صنایع فضایی و فضا پیما ها و همچنین منازل مسکونی است.فاده می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه