تجهیزات لیزری در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


ازجمله برترین نرم ‌افزارهای مورد است.فاده در دستگاه‌ های لیزر می‌توان به نرم افزار  RDWOR که رایگان است.، نرم افزار EZCAD  که یک نرم افزار علامت گذاری و رایگان است. و نرم افزار cypcut  که مناسب جهت برش انواع ورق می باشد اشاره کرد. تمامی نرم افزار های نامبرده به ‌سادگی بر روی اکثر سیستم‌ عامل ها همچون ویندوز قابل‌اجرا بوده و اپراتور به‌سادگی با دریافت آموزش‌های لازم می‌تواند از این نرم ‌افزارها است.فاده و طرح موردنظر خود را به دستگاه لیزر جهت اجرا بشناساند. جهت دانلود نرم افزار های نامبرده به صفحه

عملکرد و کنترل دستگاه لیزر صنعتی توسط کامپیوتر صورت می گیرد‌. عملکرد آن بسیار آسان است. بدین ترتیب که طراح با اجرای طرح موردنظر خود به وسیله نرم افزار های گرافیکی آن ها را به دستگاه لیزر ارسال کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه متریال موردنظر را به صورت اتوماتیک برش می دهد.

همان طور که ممکن است. بدانید دستگاه لیزر صنعتی جزء دستگاه‌ های الکترونیکی و بسیار پیشرفته است. که در صنعت برش و حکاکی مورد است.فاده قرار می‌ گیرد. بیشترین عملکرد این دستگاه به‌ صورت اتوماتیک بوده و اپراتور نقش بسیار کمی در فرآیند برش و حکاکی خواهد داشت. همچنین برای کار با دستگاه لیزر صنعتی نیاز به دانش و مهارت خاصی نبوده و تنها با گذراندن دوره‌ های بسیار کوتاه می‌ توانید آموزش‌ های لازم جهت کار با این دستگاه را یاد گرفته و به‌ راحتی از آن است.فاده نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار