نشت یاب و آنالایزر گاز در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


گروه بازرگانی NDTKALA  ( فروشگاه ان دی تی کالا ) در سال با هدف تامین تجهیزات NDT و مواد مصرفی تست های غیر مخرب ایران تاسیس گردید . ( فروشگاه ان دی تی کالا ) بر آن است. تا با مشاوره رایگان قبل از خرید ، بهترین تجهیزات تست غیر مخرب و با کیفیت ترین مواد مصرفی را با قیمت هایی مناسب تقدیم مشتریان خوب نماید. از دیرباز شعار ( فروشگاه ان دی تی کالا ) خرید مطمعن ، خدمات پس از فروش با قیمت هایی باورنکردنی بوده است.. مشتریان ما در ( فروشگاه ان دی تی کالا ) با راهکارهایی بسیار عالی خریدی مطمعن را تجربه خواهند کرد. کالاهایی از قبیل فیلم رادیوگرافی صنعتی ، انواع ضخامت سنج های فلز ، انواع ضخامت سنج های رنگ ، انواع دستگاه های التراسونیک ،انواع اسپری های تست جوش و &#; را در سایت ( فروشگاه ان دی تی کالا ) به صورت آنلاین خرید نمائید. لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

از نشت یاب گاز پرتابل برای تشخیص وجود گاز در فضایی که اشخاص در آن قرار گرفته اند است.فاده می شود و بعضی از آنها قابلیت نصب بر روی لباس یا کمربند افراد را نیز دارد تا به موقع شخص را از وجود گاز مطلع کنند. آنالایزر گاز قابل حمل معمولا با باتری کار می کند و زمانی که وجود گازها به سطح خطرناکی می رسد از طریق سیگنال های صوتی و قابل رویت، مثل آلارم ها و نورهای چشمک زن، کاربر را مطلع می سازند.

دستگاه نشت یاب گاز تستو از سری دستگاه های آشکار ساز گاز تستو می باشد که بسیار دقیق و با کیفیت است. همچنین در بین کارشناسان فنی بسیار پرطرفدار می باشد. قیمت نشت یاب گاز تستو متناسب با کیفیت خوب آن می باشد و با خرید آن دیگر نیاز به دستگاه های مشابه ندارید و با اطمینان کار خود را انجام می دهید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار