تجهیزات لیزری در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.


کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است..

به وسیله دستگاه لیزر برش فلزات اکثریت فلزات صنایع مختلف از جمله فولاد، آهن و آلومینیوم را که جزء پرکاربردترین فلزات در صنایع هستند برش می دهند. در این صنایع بعد از تبدیل فلزات به صورت ورقه های کوچک، به کمک لیزرهای صنعتی با تولید گرما و حرارت و رساندن فلزات به نقطه ذوب متریال را به اشکال مختلف و زیبا برش می دهند.

عملکرد و کنترل دستگاه لیزر صنعتی توسط کامپیوتر صورت می گیرد‌. عملکرد آن بسیار آسان است. بدین ترتیب که طراح با اجرای طرح موردنظر خود به وسیله نرم افزار های گرافیکی آن ها را به دستگاه لیزر ارسال کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه، دستگاه متریال موردنظر را به صورت اتوماتیک برش می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان