نشت یاب و آنالایزر گاز در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


نشت گاز اعم از گاز متان شهری که عمدتا با نام گاز طبیعی خوانده میشود و گاز کولر و یخچال و سایر گازهای مورد است.فاده در صنعت  و&#; بنا بر تعريف صورت گرفته به خروج ناخواسته و غیر ارادی گاز  به دلایل گوناگون و به طور ناگهانی گفته می شود!!! همواره احتمال بروز  نشتی گاز در تاسيسات، خطوط لوله، شبكه های انتقال و توزیع گاز و در منازل وجود دارد این احتمال که وقوع آن چندان دور از انتظار هم نیست اگر در مكان های بسته و محصور اتفاق بیفتد  منجر به حوادث ناگوار و خسارات غيرقابل جبران خواهد شد.

این دستگاه دارای سنسور بسیار دقیق و حساس بوده که وظیفه اندازه گیری شاخص مورد نظر را دارد و نمایشگر دیجیتال با کیفیت آن نتایج را به کاربران به راحتی نشان می دهد. دستگاه دارای درگاه USB، حمل آسان، وزن سبک، نمایشگر باتری و طول عمر بسیار بالا می باشد. با خرید یک دستگاه با کیفیت و اصل از فروشگاه ان دی تی کالا NDTKALA می توانید مدت زمان زیادی از دستگاه است.فاده و از خدمات پس از فروش دستگاه که مجموعه ی ما برای مشتریان در نظر دارد بهره مند شوید. لازم به ذکر است. فروشگاه ما این تجهیز را در تمامی برند های تستو Testo آلمان، سی ای ام CEM هنگ کنگ،BW ،بنتک Benetech چین، دویی Duoyi را ساپورت کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی سیان شاپ با هدف ارائه خدمات در زمینه فروش و بازرگانی تجهیزات تست و کالیبراسیون و همچنین ابزار دقیق فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز نموده و با همکاری متخصصان و پژوهشگران کارآزموده سعی در خدمت رسانی به جامعه علمی و صنعتی کشور نموده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان