تست و کنترل کیفیت در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


در تمام مراکز تولید قطعات و سازه های صنعتی، لازم است. واحدی وجود داشته باشد که بتواند کارهای تست کیفیت مواد اولیه قبل از تولید محصول، کنترل محصول در حین تولید و تست محصول بعد از تولید را انجام دهد و در نهایت کیفیت محصول تولیدی را تضمین کند.

گروه صنعتی خوش فرم در هر محله از تولید توجه خاصی به کیفیت پریفرم های تولیدی دارد و هدف آن نه تنها مطابقت تولیدات با درخواست مشتری بلکه ارائه تولیدات با کیفیت فراتر از انتظارات مشتری است.. گروه صنعتی خوش فرم با قرار گرفتن در حوزه صنایع غذایی مسئولیت بالا در تامین الزامات ایمنی و بهداشتی تولیدات خود را به خوبی درک کرده و با بهره گیری از بهترین و به روزترین دستگاه های کنترل کیفیت در این صنعت، رعایت پارامترهای کیفی جهانی را در محصولاتش تضمین می کند.

ADO حاصل یک تفکر تحول آفرین و مهندسی محور که در زمینه ساخت تجهیزات کنترل کیفیت، دستگاهای آزمون پلیمری، تجهیزات آزمایشگاهی، آزمون‌های تعیین خواص مکانیکی، دستگاه‌های تست و اندازه گیری در صنابع وسیعی از جمله صنعت خودرو، داروسازی، قطعات پلیمری، رنگ و پوشش، بسته‌بندی و سلولزی، مراکز علمی، پژوهشی و بازرسی کیفیت فعالیت دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری