حمام التراسونیک در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


از سال فعالیت خود را آغاز کردیم و از همان ابتدا، تولید کالاهایی با کیفیت و است.اندارد، در کنار خدمات پس از فروش سریع و با کیفیت را در دستور کار خود قرار دادیم. واحد تحقیق و توسعه فعال در کنار خط تولید و واحد کنترل کیفیت است.اندارد باعث شده تا در این سال‌ها، اعتماد مشتریان را جلب کنیم و به لطف بازخوردهای آنها، در مسیر توسعه گام برداریم.

ممکن است. این سوال به ذهن خطور کند که کدام نوع التراسونیک کلینر مناسب کار شما می باشد ؟ سوال پیچیده ای نیست. باید از خود بپرسید که آیا ابعاد قطعات من به گونه ای هست که درون یک دستگاه رومیزی جای گیرد؟ به عنوان مثال کسی که قصد شستشوی سرسیلندر خودرو سواری یا سنگین را دارد نمی تواند از دستگاه رومیزی جهت شستشو است.فاده کند چراکه قطعه مورد نظر اصلاً درون دستگاه جا نمی شود! 

آیا آب در هر دمائی به جوش می آید ؟ اگر فردی باشید که با اصول ترمودینامیک آشنا باشید، قطعاً پاسخ این سوال را می دانید. بلی، آب می تواند در هر دمائی به جوش آید!…. در واقع دمایی گه در آن آب شروع به جوشیدن می کند ارتباط تنگاتنگی با فشار دارد. کافی است. شما فشار آب را کاهش دهید، خواهید دید که نقطه جوش آب کاهش پیدا می کند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران