نشت یاب و آنالایزر گاز در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.

این دستگاه دارای سنسور بسیار دقیق و حساس بوده که وظیفه اندازه گیری شاخص مورد نظر را دارد و نمایشگر دیجیتال با کیفیت آن نتایج را به کاربران به راحتی نشان می دهد. دستگاه دارای درگاه USB، حمل آسان، وزن سبک، نمایشگر باتری و طول عمر بسیار بالا می باشد. با خرید یک دستگاه با کیفیت و اصل از فروشگاه ان دی تی کالا NDTKALA می توانید مدت زمان زیادی از دستگاه است.فاده و از خدمات پس از فروش دستگاه که مجموعه ی ما برای مشتریان در نظر دارد بهره مند شوید. لازم به ذکر است. فروشگاه ما این تجهیز را در تمامی برند های تستو Testo آلمان، سی ای ام CEM هنگ کنگ،BW ،بنتک Benetech چین، دویی Duoyi را ساپورت کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 نوع عملکرد سنسورهای به کار رفته در دستگاه های نشت یاب گاز در تشخیص گازهای مختلف متفاوت است.، سنسور های به کاررفته در نشت یاب از روش های مختلف الکترو شیمیایی، مادون قرمز، یونیزاسیون حرارتی، یونیزاسیون نوری و غیره است.فاده می کنند هر یک از این روش ها وسنسور مربوطه نسبت به دیگری دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. برای عنوان مثال در متد سنسورمادون قرمز از این خاصیت که اکثر گاز ها پرتوی مادون قرمز را در طول موج یا باند خاص جذب می کنند  است.فاده شده است.. این خاصیت از خواص ساختار شیمیایی مولکول ها در گازهاست که تمامی گاز های هیدروکربنی پرتو های مادون قرمز را جذب میکنند و با اندازه گیری درصد جذب گازهادر برابر پرتوهای مادون قرمز می توان به نوع گاز دست یافت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران