خدمات کالیبراسیون در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


در صورتی که از دستگاه های اندازه گیری است.فاده می کنید، احتمالا می خواهید تا حد امکان دقیق نیز باشد. متاسفانه، ابزار های اندازه گیری بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی می شود که بر دقت آن تاثیر می گذارد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می شوند، اما می توانید با کالیبره کردن، دقت اندازه گیری آن ها را بهبود ببخشید و مطمئن شوید که همیشه نتایج قابل اعتمادی دارید. فرآیند کالیبره کردن در محل خاصی با شرایط سخت گیرانه ای صورت می گیرد که به این محل &#;

کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .

سنجش جرم و حجم ماده، چه به صورت صنعتی یا به صورت است.فاده های روزمره و عمومی، می بایست از دقت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال، اگر باسکول کالیبره نباشد، می تواند خسارت قابل توجهی به طرفین وارد نماید. انواع ترازوهای آنالیتیکال آزمایشگاهی و صنعتی، باسکول، ظروف حجمی و وزنه های است.اندارد نیز از جمله این تجهیزات هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران