خدمات کالیبراسیون در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


کیفیت یکی از مسائلی است. که با پیدایش بشرهمواره همراه او بوده است.و باری رسیدن به ان راه های بسیاری پیموده است..کیفیت یکی از راه های پیشرفت در بازار رقابت است. و منترل و تضمین آن بر اندازه گیری است.وار است.. به همین علت امروزه کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق اهمیت بسیاری دارد.

کیفیت کالیبراسیون در دستگاهی مانند ویسکومتر واقعا حیاتی است.. بررسی گرانروی روغن در تجهیزات مکانیکی باید به طور دقیق اندازه گیری شود تا دچار ایراد در عملکرد دستگاه نشود. انواع هیدرومتر، pH متر، هدایت سنج، رفرکتومتر، ویسکومتر، کدورت سنج، اسپکتروفتومتر از جمله این تجهیزات هستند.

کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران