خریدوفروش تله هندلر در اسلامشهر

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]


این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار این محصول در برخی مناطق یعنی روسیه، آفریقا، مناطق CIS و خاورمیانه، از موتور Stage IIIA است.فاده شده است.. چنین موتوری می‌تواند تغییرات متفاوتی را در راستای ویژگی‌های این محصول ایجاد کند؛ به طوری که می‌توان به میزان ارتفاع این مدل از تله هندلر که با چنین موتوری به ارتفاع تا متر و به دنبال آن به قدرت تحمل ظرفیت تا تن، اشاره داشت.

Telehandler که به آن بوم لیفتر، تله لیفتراک، کامیون های بازوی بلند، بوم لودر، کامیون بوم یا تله لودر و غیره نیز می گویند.با یک پرتو تلسکوپی و قابل بلند کردن، می توانید از WHEEL TELESCOPIC HANDLER برای اتمام تقریباً تمام کارهای خارج از زمین و هوایی است.فاده کنید.به دلیل عملکرد قدرتمند و کارآمد در کنار اتصالات مختلف قابل نصب بر روی لیفتراک تلسکوپی مانند چنگال پالت، سطل، بازوی بالابر، جارو، سکوی کار و غیره، این بالابرهای تلسکوپی می توانند در صنایع مختلف از جمله کار کنند. صنایع ساخت و ساز، زیرساخت، تولید، کشتیرانی، حمل و نقل، پالایش، تاسیسات، معدن و صنایع معدنی.چه طراحی بوم کیل با است.حکام بالا باشد که خدمات قابل اعتمادی را تحت سخت‌ترین شرایط ارائه می‌دهد و چه راحتی و صرفه‌جویی در زمان که کنسول کنترل دوگانه برای شما فراهم می‌کند، مطمئن باشید که ویلسون در جهت ارائه کیفیت و ارزش بالا در هر کامیون بوم است..

فرمان عقبی که در اکثر کابین‌های تله هندلر وجود دارد برای انجام پیچ‌های محکم با انتخاب گزینه فرمان دایره‌ای مفید است..اپراتور همچنین ممکن است. از فرمان "جلو" (دو چرخ) است.فاده کند یا گزینه فرمان "خرچنگ" را انتخاب کند که در آن هر چهار چرخ در یک جهت حرکت می کنند و امکان حرکت مورب را فراهم می کند.



( خریدوفروش ) های دیگر