فروش تله هندلر در بهارستان

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


همچنین این مدل، مزیت دیگری را نیز برای اپراتور کنترل کننده به همراه دارد و آن مزیت این است. که اپراتور مجبور نیست برای تعویض دنده، دست خود را از روی جوی است.یک (اهرمی که با آن دنده تعویض می‌شود) بردارد. نکته آخری که باید در رابطه با جعبه‌دنده تله هندلر TL. بابکت بدانید، این است. که جعبه‌دنده آن عملکرد ویژه‌ای تحت نام inching نیز دارد. این عملکرد به گونه‌ای در نظر گرفته شده که به اپراتور اجازه می‌دهد بدون است.فاده از ترمز، برای کاهش خستگی و بالا بردن ایمنی، دقت بیشتری داشته باشد.

با توجه به توضیحات و ویژگی‌هایی که برای TL. شرکت Bobcat بیان شد، این مدل را می‌توان یکی از مدل کاربرپسند تله هندلرها در نظر گرفت که با هدف است.فاده در شرایط متنوعی چون ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می‌گیرد. تله هندلر بابکت TL. در حداکثرترین حالت ممکن می‌تواند . تن را ارتفاع متر نیز بالا ببرد.

از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.



( فروش ) های دیگر