خریدوفروش تله هندلر در بومهن

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.

آنها همه کاره در نظر گرفته می شوند زیرا رونق را می توان در موقعیت های مختلف گسترش داد.این قابلیت گسترش به تله هندلر برتری نسبت به لیفتراک می دهد، که بارها را فقط در جهت عمودی بالا می برد و باعث می شود تله هندلر از نظر کاربرد و عملکرد به جرثقیل نزدیک شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار این محصول در برخی مناطق یعنی روسیه، آفریقا، مناطق CIS و خاورمیانه، از موتور Stage IIIA است.فاده شده است.. چنین موتوری می‌تواند تغییرات متفاوتی را در راستای ویژگی‌های این محصول ایجاد کند؛ به طوری که می‌توان به میزان ارتفاع این مدل از تله هندلر که با چنین موتوری به ارتفاع تا متر و به دنبال آن به قدرت تحمل ظرفیت تا تن، اشاره داشت.



( خریدوفروش ) های دیگر