فروش تله هندلر در بومهن

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.

اگر کارگر کافی برای همکاری وجود نداشته باشد، کنترل از راه دور نوع تله هندلر انتخاب بسیار خوبی است.، به این معنی که همه کارها را می توان توسط یک نفر انجام داد، از جمله کار با ماشین و تکمیل وظایف خاص.تله هندلر الکتریکی با روند امروزی مطابقت دارد زیرا الزامات حفاظت از محیط زیست روز به روز سخت تر می شوند.

در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.



( فروش ) های دیگر