خریدوفروش تله هندلر در دیزین

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..


این دستگاه که به آن لیفتراک بوم تیراندازی، لیفتراک تلسکوپی، لیفتراک تلسکوپی چندکاره، بالابر بازویی بوم، لیفتراک تلسکوپی چرخ، لیفتراک دستی و ... نیز گفته می شود، تجهیزات بسیار قدرتمندی هستند.به عنوان مثال، می توانید یک پلت فرم به انتهای تیر متصل کنید تا افراد و مصالح را به مکان بالاتری ببرید تا عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز مجتمع را با خیال راحت به پایان برسانید.شما می توانید از چنگال های پالت برای بارگیری و تخلیه محموله ها است.فاده کنید، این می تواند راندمان بارگیری و تخلیه را تا حد زیادی افزایش دهد.برای تمیز کردن صفحه تبلیغاتی LED و شیشه های چاه بیرونی و غیره می توانید از یک جارو متصل شده است.فاده کنید.

یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.



( خریدوفروش ) های دیگر