خریدوفروش تله هندلر در شرق تهران

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار این محصول در برخی مناطق یعنی روسیه، آفریقا، مناطق CIS و خاورمیانه، از موتور Stage IIIA است.فاده شده است.. چنین موتوری می‌تواند تغییرات متفاوتی را در راستای ویژگی‌های این محصول ایجاد کند؛ به طوری که می‌توان به میزان ارتفاع این مدل از تله هندلر که با چنین موتوری به ارتفاع تا متر و به دنبال آن به قدرت تحمل ظرفیت تا تن، اشاره داشت.

هماهنگی و تطبیق پذیری، موضوع دیگری که در تله هندلر شرکت Bobcat دیده می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال می‌توان به هماهنگی برجک چرخشی، چنگال در نظر گرفته شده، شیب جرثقیل، لبه‌های سکویی و سطل این دستگاه اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تله هندلر از سیستم کنترل راه دور نیز برخوردار هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در زمان جابه‌جایی ابزار و افراد، دقت بیشتری داشته باشید.

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.



( خریدوفروش ) های دیگر