فروش تله هندلر در شرق تهران

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.


دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.

در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.

همچنین باید بدانید که تله هندلر با نام دیگری چون ماشین‌های در نیز نامیده می‌شود، چرا که برای آن ویژگی‌های یک وسیله مانند جرثقیل و همچنین یک سیستم عامل هوایی در نظر گرفته شده است.. با توجه به چنین موضوعی باید گفت این وسیله می‌تواند در طول یک پروژه به صورت دائم است.فاده شود؛ چرا که امکانات در نظر گرفته شده برای این وسیله، تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند و دیگر نیازی به تهیه دستگاه‌های دیگر نیست.



( فروش ) های دیگر