خریدوفروش تله هندلر در شمال تهران

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.


ارتباط گستران هزاره اولین مرکز تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه، مزایده و است.علام بها در کشور دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

این تله هندلر که در واقع یک بالابر به حساب می‌آید، می‌تواند نیاز دسترسی به ارتفاع تا متر را برطرف کند؛ البته شما باید علاوه بر ارتفاع به میزان ظرفیت این دستگاه نیز توجه داشته باشید. از همین جهت باید بدانید که این بالابر می‌تواند ظرفیتی برابر با تا تن را به راحتی جابه‌جا کند.

از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.



( خریدوفروش ) های دیگر