اجاره تله هندلر در شهر جدید اندیشه

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


Olivier Traccucci که مدیر ارشد محصولات شرکت Bobcat به حساب می‌آید، در رابطه با محصول جدید این شرکت، یعنی Rotary Telehandler گفته است.: این محصول در جهت ارتقاء ارتفاع برای بلند کردن و همچنین بالا بردن ظرفیت برای جابه‌جایی به تولید رسیده و یکی از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که این محصول از تاریخ دسامبر در Bobcat به تولید رسید و خط تاسیس آن نیز راه‌اندازی شد.

با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.

ارتباط گستران هزاره اولین مرکز تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه، مزایده و است.علام بها در کشور دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



( اجاره ) های دیگر