اجاره تله هندلر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از با کیفیت ترین کافی شاپ های موجود در شهر قدس که توانایی رقابت با بهترین برند ها در تهران را دارد منو در restkaf.ir از فعالیت های این محموعه : ارسال بار گرم و سرد در شهر قدس به نقاط اطراف مثل اسپرسو و... سرو صبحانه و ارسال آن به تمامی نقاط شهر ق...

در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .


تله هندلر بیشتر برای جابجایی بار و تجهیزات است.فاده می گردند که با موتور دیزل قدرتمند و قدرت مانور بسیار بالا یکی از بهترین نمونه های لیفتراک تلسکوپی در جهان به شمار می رود. پایداری زیاد (با است.فاده از قفل شدن اکسل عقب که شاسی را پایدارتر می نماید) قابلیت است.فاده آسان ، انعطاف عملیاتی ، پیشرفت و دقت از ویژگی های این دستگاه ها می باشد. بعلاوه با است.فاده از تکنولوژی بوم های تلسکوپی ، موتور دیزل و چندکاره بودن این ماشین ها را به یکی از بهترین دستگاهها با قابلیت تعمیر و نگهداری آسان نموده است.

تله هندلر TL. بابکت، همانند دیگر مدل‌های تله هندلر، یک گیربکس هیدرواستاتیک سنگین دارد که امکان حرکت روان و دقیق با سرعت کم را برای وسیله فراهم می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مدل از تله هندلر در صورت لزوم و نیاز، می‌تواند سریع‌تر و سخت‌تر نیز کار کند. این نکته را در نظر داشته باشید که جعبه‌دنده تعویض خودکار تله هندلر بابکت TL.، گشتاور و سرعت موتور را متناسب با کار، به صورت مطلوب برای ما تنظیم می‌کند.

تله هندلر جدید TL. یک جایگزین مناسب، جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های بزرگ‌تر است. و به سبب آنکه چنین ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.، شاهد است.فاده از آن در شرایطی هستیم که فضا کافی در اختیارمان قرار ندارد و قدرت مانور برایمان اهمیت بیشتری دارد. پایداری مناسب تله هندلر TL. را به ابزاری مناسب برای برداشت آسان و یا بلند کردن دیگر مواد و مصالح تا ارتفاع مورد نظر تبدیل کرده و از همین جهت شاهد آن هستیم که از این ماشین در شرایط متنوعی است.فاده شود.



( اجاره ) های دیگر