خریدوفروش تله هندلر در شهرک صنعتی شمس آباد

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


Telehandler که به آن بوم لیفتر، تله لیفتراک، کامیون های بازوی بلند، بوم لودر، کامیون بوم یا تله لودر و غیره نیز می گویند.با یک پرتو تلسکوپی و قابل بلند کردن، می توانید از WHEEL TELESCOPIC HANDLER برای اتمام تقریباً تمام کارهای خارج از زمین و هوایی است.فاده کنید.به دلیل عملکرد قدرتمند و کارآمد در کنار اتصالات مختلف قابل نصب بر روی لیفتراک تلسکوپی مانند چنگال پالت، سطل، بازوی بالابر، جارو، سکوی کار و غیره، این بالابرهای تلسکوپی می توانند در صنایع مختلف از جمله کار کنند. صنایع ساخت و ساز، زیرساخت، تولید، کشتیرانی، حمل و نقل، پالایش، تاسیسات، معدن و صنایع معدنی.چه طراحی بوم کیل با است.حکام بالا باشد که خدمات قابل اعتمادی را تحت سخت‌ترین شرایط ارائه می‌دهد و چه راحتی و صرفه‌جویی در زمان که کنسول کنترل دوگانه برای شما فراهم می‌کند، مطمئن باشید که ویلسون در جهت ارائه کیفیت و ارزش بالا در هر کامیون بوم است..

نکته جالبی که در رابطه با تله هندلر وجود دارد، این است. که بازار مربوط به این کالا با پیشرفت‌های بسیاری روبرو شده و طبق آماری که وجود دارد، می‌توان گفت در اروپا طی سال اخیر، بازار نزدیک به درصد افزایش داشته و میزان تولید آن در سال برای اولین بار به واحد رسید که یک این عدد به‌نوبه خود، قابل توجه است..

تله هندلر بیشتر برای جابجایی بار و تجهیزات است.فاده می گردند که با موتور دیزل قدرتمند و قدرت مانور بسیار بالا یکی از بهترین نمونه های لیفتراک تلسکوپی در جهان به شمار می رود. پایداری زیاد (با است.فاده از قفل شدن اکسل عقب که شاسی را پایدارتر می نماید) قابلیت است.فاده آسان ، انعطاف عملیاتی ، پیشرفت و دقت از ویژگی های این دستگاه ها می باشد. بعلاوه با است.فاده از تکنولوژی بوم های تلسکوپی ، موتور دیزل و چندکاره بودن این ماشین ها را به یکی از بهترین دستگاهها با قابلیت تعمیر و نگهداری آسان نموده است.



( خریدوفروش ) های دیگر