اجاره تله هندلر در شهرک صنعتی پرند

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.

نکته جالبی که در رابطه با تله هندلر وجود دارد، این است. که بازار مربوط به این کالا با پیشرفت‌های بسیاری روبرو شده و طبق آماری که وجود دارد، می‌توان گفت در اروپا طی سال اخیر، بازار نزدیک به درصد افزایش داشته و میزان تولید آن در سال برای اولین بار به واحد رسید که یک این عدد به‌نوبه خود، قابل توجه است..

با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.



( اجاره ) های دیگر