اجاره تله هندلر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


آنها همه کاره در نظر گرفته می شوند زیرا رونق را می توان در موقعیت های مختلف گسترش داد.این قابلیت گسترش به تله هندلر برتری نسبت به لیفتراک می دهد، که بارها را فقط در جهت عمودی بالا می برد و باعث می شود تله هندلر از نظر کاربرد و عملکرد به جرثقیل نزدیک شود.

از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.



( اجاره ) های دیگر