خریدوفروش تله هندلر در شهریار

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


Telehandler که به آن بوم لیفتر، تله لیفتراک، کامیون های بازوی بلند، بوم لودر، کامیون بوم یا تله لودر و غیره نیز می گویند.با یک پرتو تلسکوپی و قابل بلند کردن، می توانید از WHEEL TELESCOPIC HANDLER برای اتمام تقریباً تمام کارهای خارج از زمین و هوایی است.فاده کنید.به دلیل عملکرد قدرتمند و کارآمد در کنار اتصالات مختلف قابل نصب بر روی لیفتراک تلسکوپی مانند چنگال پالت، سطل، بازوی بالابر، جارو، سکوی کار و غیره، این بالابرهای تلسکوپی می توانند در صنایع مختلف از جمله کار کنند. صنایع ساخت و ساز، زیرساخت، تولید، کشتیرانی، حمل و نقل، پالایش، تاسیسات، معدن و صنایع معدنی.چه طراحی بوم کیل با است.حکام بالا باشد که خدمات قابل اعتمادی را تحت سخت‌ترین شرایط ارائه می‌دهد و چه راحتی و صرفه‌جویی در زمان که کنسول کنترل دوگانه برای شما فراهم می‌کند، مطمئن باشید که ویلسون در جهت ارائه کیفیت و ارزش بالا در هر کامیون بوم است..

با توجه به توضیحات و ویژگی‌هایی که برای TL. شرکت Bobcat بیان شد، این مدل را می‌توان یکی از مدل کاربرپسند تله هندلرها در نظر گرفت که با هدف است.فاده در شرایط متنوعی چون ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می‌گیرد. تله هندلر بابکت TL. در حداکثرترین حالت ممکن می‌تواند . تن را ارتفاع متر نیز بالا ببرد.

تله هندلر جدید TL. یک جایگزین مناسب، جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های بزرگ‌تر است. و به سبب آنکه چنین ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.، شاهد است.فاده از آن در شرایطی هستیم که فضا کافی در اختیارمان قرار ندارد و قدرت مانور برایمان اهمیت بیشتری دارد. پایداری مناسب تله هندلر TL. را به ابزاری مناسب برای برداشت آسان و یا بلند کردن دیگر مواد و مصالح تا ارتفاع مورد نظر تبدیل کرده و از همین جهت شاهد آن هستیم که از این ماشین در شرایط متنوعی است.فاده شود.



( خریدوفروش ) های دیگر