اجاره تله هندلر در فیروزکوه

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.


دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.

با توجه به توضیحات و ویژگی‌هایی که برای TL. شرکت Bobcat بیان شد، این مدل را می‌توان یکی از مدل کاربرپسند تله هندلرها در نظر گرفت که با هدف است.فاده در شرایط متنوعی چون ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می‌گیرد. تله هندلر بابکت TL. در حداکثرترین حالت ممکن می‌تواند . تن را ارتفاع متر نیز بالا ببرد.

در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.



( اجاره ) های دیگر