فروش تله هندلر در فیروزکوه

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.

این دستگاه که به آن لیفتراک بوم تیراندازی، لیفتراک تلسکوپی، لیفتراک تلسکوپی چندکاره، بالابر بازویی بوم، لیفتراک تلسکوپی چرخ، لیفتراک دستی و ... نیز گفته می شود، تجهیزات بسیار قدرتمندی هستند.به عنوان مثال، می توانید یک پلت فرم به انتهای تیر متصل کنید تا افراد و مصالح را به مکان بالاتری ببرید تا عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز مجتمع را با خیال راحت به پایان برسانید.شما می توانید از چنگال های پالت برای بارگیری و تخلیه محموله ها است.فاده کنید، این می تواند راندمان بارگیری و تخلیه را تا حد زیادی افزایش دهد.برای تمیز کردن صفحه تبلیغاتی LED و شیشه های چاه بیرونی و غیره می توانید از یک جارو متصل شده است.فاده کنید.



( فروش ) های دیگر