خریدوفروش تله هندلر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.

یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

همچنین باید بدانید که تله هندلر با نام دیگری چون ماشین‌های در نیز نامیده می‌شود، چرا که برای آن ویژگی‌های یک وسیله مانند جرثقیل و همچنین یک سیستم عامل هوایی در نظر گرفته شده است.. با توجه به چنین موضوعی باید گفت این وسیله می‌تواند در طول یک پروژه به صورت دائم است.فاده شود؛ چرا که امکانات در نظر گرفته شده برای این وسیله، تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند و دیگر نیازی به تهیه دستگاه‌های دیگر نیست.



( خریدوفروش ) های دیگر