اجاره تله هندلر در ورامین

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

زبان پارسی، زبان اصلی مردم ورامین است. که با لهجه ادا می‌شود و مهم‌ترین نکته‌ آن، است.فاده از پسوند «ک» برای فعل سوم شخص مفرد و گاهی اسامی است.‌. علاوه بر این، در طول ادوار مختلف اقوامی مثل قوم لر، ترک، کرد و عرب به این منطقه کوچ کرده‌اند که اکنون نیز به زبان بومی خود صحبت می‌کنند.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.


نکته جالبی که در رابطه با تله هندلر وجود دارد، این است. که بازار مربوط به این کالا با پیشرفت‌های بسیاری روبرو شده و طبق آماری که وجود دارد، می‌توان گفت در اروپا طی سال اخیر، بازار نزدیک به درصد افزایش داشته و میزان تولید آن در سال برای اولین بار به واحد رسید که یک این عدد به‌نوبه خود، قابل توجه است..

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.

تله هندلر بیشتر برای جابجایی بار و تجهیزات است.فاده می گردند که با موتور دیزل قدرتمند و قدرت مانور بسیار بالا یکی از بهترین نمونه های لیفتراک تلسکوپی در جهان به شمار می رود. پایداری زیاد (با است.فاده از قفل شدن اکسل عقب که شاسی را پایدارتر می نماید) قابلیت است.فاده آسان ، انعطاف عملیاتی ، پیشرفت و دقت از ویژگی های این دستگاه ها می باشد. بعلاوه با است.فاده از تکنولوژی بوم های تلسکوپی ، موتور دیزل و چندکاره بودن این ماشین ها را به یکی از بهترین دستگاهها با قابلیت تعمیر و نگهداری آسان نموده است.



( اجاره ) های دیگر