خریدوفروش تله هندلر در ورامین

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


فرمان عقبی که در اکثر کابین‌های تله هندلر وجود دارد برای انجام پیچ‌های محکم با انتخاب گزینه فرمان دایره‌ای مفید است..اپراتور همچنین ممکن است. از فرمان "جلو" (دو چرخ) است.فاده کند یا گزینه فرمان "خرچنگ" را انتخاب کند که در آن هر چهار چرخ در یک جهت حرکت می کنند و امکان حرکت مورب را فراهم می کند.

تله هندلر TL. بابکت، همانند دیگر مدل‌های تله هندلر، یک گیربکس هیدرواستاتیک سنگین دارد که امکان حرکت روان و دقیق با سرعت کم را برای وسیله فراهم می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مدل از تله هندلر در صورت لزوم و نیاز، می‌تواند سریع‌تر و سخت‌تر نیز کار کند. این نکته را در نظر داشته باشید که جعبه‌دنده تعویض خودکار تله هندلر بابکت TL.، گشتاور و سرعت موتور را متناسب با کار، به صورت مطلوب برای ما تنظیم می‌کند.

بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.



( خریدوفروش ) های دیگر