خریدوفروش تله هندلر در پردیس

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


در بازارهای این محصول که تحت نظارت روسیه، خاورمیانه و آفریقا هستند، در تله هندلر بابکت از موتور دیزلی چون Perkins D-TA Stage IIIA/Tier بهره می‌برند که این موتور می‌تواند به اندازه اسب بخار، نیرو لازم را ارائه دهد؛ بنابراین می‌توان گفت این محصول نیز یکی دیگر از شگفت انگیزترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص ساخت و ساز است.. شما می‌توانید در صورت نیز به چنین وسیله کاربردی، اقدامات لازم خرید را انجام دهید.

تله هندلر جدید TL. یک جایگزین مناسب، جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های بزرگ‌تر است. و به سبب آنکه چنین ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.، شاهد است.فاده از آن در شرایطی هستیم که فضا کافی در اختیارمان قرار ندارد و قدرت مانور برایمان اهمیت بیشتری دارد. پایداری مناسب تله هندلر TL. را به ابزاری مناسب برای برداشت آسان و یا بلند کردن دیگر مواد و مصالح تا ارتفاع مورد نظر تبدیل کرده و از همین جهت شاهد آن هستیم که از این ماشین در شرایط متنوعی است.فاده شود.

یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر