اجاره تله هندلر در پیشوا

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

همچنین باید بدانید که تله هندلر با نام دیگری چون ماشین‌های در نیز نامیده می‌شود، چرا که برای آن ویژگی‌های یک وسیله مانند جرثقیل و همچنین یک سیستم عامل هوایی در نظر گرفته شده است.. با توجه به چنین موضوعی باید گفت این وسیله می‌تواند در طول یک پروژه به صورت دائم است.فاده شود؛ چرا که امکانات در نظر گرفته شده برای این وسیله، تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند و دیگر نیازی به تهیه دستگاه‌های دیگر نیست.

تله هندلر TL. بابکت، همانند دیگر مدل‌های تله هندلر، یک گیربکس هیدرواستاتیک سنگین دارد که امکان حرکت روان و دقیق با سرعت کم را برای وسیله فراهم می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مدل از تله هندلر در صورت لزوم و نیاز، می‌تواند سریع‌تر و سخت‌تر نیز کار کند. این نکته را در نظر داشته باشید که جعبه‌دنده تعویض خودکار تله هندلر بابکت TL.، گشتاور و سرعت موتور را متناسب با کار، به صورت مطلوب برای ما تنظیم می‌کند.



( اجاره ) های دیگر