فروش جرثقیل در اسلامشهر

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]


گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.

جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار، متحرک می باشند. لذا برق رسانی به تجهیزات برقی جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار از جمله موضوعات مهم در صنعت جرثقیل شمرده می شود.



( فروش ) های دیگر