خریدوفروش جرثقیل در دیزین

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مگر می‌شود به مجموعه‌ای به این بزرگی سفر کنید و از امکانات مختلف رفاهی این پیست بی‌بهره باشید؟ اتفاقا پیست اسکی دیزین یکی از بهترین امکانات رفاهی را برای ورزشکاران و اسکی‌بازان و گردشگران در میان پیست‌های اسکی تهران دارد. که در این قسمت انواع این امکانات و جاذبه‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم.

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.


گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

جهت کسب ℹ️اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین محصولات تولید شده در زمینه انواع

امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر