اجاره جرثقیل در رودهن

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

جهت کسب ℹ️اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین محصولات تولید شده در زمینه انواع

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.



( اجاره ) های دیگر