اجاره جرثقیل در شمال تهران

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.


گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.



( اجاره ) های دیگر