فروش جرثقیل در شمال تهران

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :


امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.

گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.



( فروش ) های دیگر