خریدوفروش جرثقیل در شهر ری

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.

جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار، متحرک می باشند. لذا برق رسانی به تجهیزات برقی جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار از جمله موضوعات مهم در صنعت جرثقیل شمرده می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر