فروش جرثقیل در غرب تهران

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهران جنوبی، شهران شمالی، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، بیمه، آپادانا، جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران زمین شمالی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پونک، پیامبر، جنت آباد، سازمان برنامه، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری.

یکی از بخش های سمبلیک غرب تهران که زمین های آن در سال توسط محمد علی نظام مافی خریداری شد و ساخت و ساز در آن نیز بعد از انقلاب اسلامی سرعت چشمگیری به خود گرفت. این محله که به سه بخش شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود از شمال به حصارک ، از شرق به پونک و از غرب به شهران ختم می شود. وجود بزرگراه همت ، باکری و باکری دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین راحت کرده و آن ها می توانند در هر شرایطی با مناطق مد نظر خود رفت و آمد کنند.

شهرک اکباتان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌‌های تهران است.. برج‌های شهرک اکباتان پیش از انقلاب به کمک مهندسین خارجی و با بهره‌گیری از جدیدترین و بهترین فناوری‌های ساختمان‌سازی بنا شد. گفته می‌شود برج‌های شهرک اکباتان در برابر زلزله به شدت ریشتر هم مقاوم هستند.


امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.

جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار، متحرک می باشند. لذا برق رسانی به تجهیزات برقی جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار از جمله موضوعات مهم در صنعت جرثقیل شمرده می شود.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.



( فروش ) های دیگر