خریدوفروش جرثقیل در فیروزکوه

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.


امروزه جرثقیل در گستره وسیعی تولید گردیده و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره کرد که فصل مشترک همه آنها است.فاده از انرژی برقی و مکانیکی و است.فاده از قلاب و کابل حمل می باشد.

گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است. اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

شرکت آوا صنعت مهر چهلستون با داشتن کادر مدیریتی و پرسنلی مجرب با بیش از سال تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی و با دیدگاه فنی و مهندسی به تولید جرثقیل در سال تاسیس گردید و در سال موفق به دریافت است.اندارد IMS ( مدیریت جامع کیفیت)گردید.



( خریدوفروش ) های دیگر