خریدوفروش جرثقیل در لواسان

crane-1
crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.


جهت کسب ℹ️اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین محصولات تولید شده در زمینه انواع

شرکت سالیار صنعت پارس در سال با کسب موافقت اصولی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت جرثقیل کامیونی نمود.شرکت سالیار صنعت پارس در سال با کسب موافقت اصولی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اولین است..

جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار، متحرک می باشند. لذا برق رسانی به تجهیزات برقی جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ضد انفجار از جمله موضوعات مهم در صنعت جرثقیل شمرده می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر