مشاوره و اجرا جوشکاری در تهران

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


تکنیک سومی نیز وجود دارد که دیگر نام جوشکاری به آن اطلاق نمی‌شود. در اینجا لایه هوا و ناهمواری‌های سطح به کمک ماده ثالثی پر می‌شود. یعنی این تکنیک اصراری بر ذوب شدن یا تحت‌فشار قرار دادن دو تکه ندارد، بلکه توسط پل واسطه‌ای اتصال انجام می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای جوشکاری در صنایع ایجاد محافظت برای فلزات پرکننده و یا فلزات ذوب شده در برابر زنگ زدگی و یا آلودگی می‌باشد. برای ایجاد گرمای مورد نیاز در جوشکاری از منابع مختلفی مانند شعله گاز، قوس الکتریکی، لیزر، پرتوی الکترون، اصطکاک و همچنین از امواج مافوق صوت می‌توان است.فاده کرد.

در صنایع مختلف به ندرت با قطعاتی روبرو می‌شویم که به صورت یکپارچه تولید شده باشند. معمولا هر قطعه چندین جزء دارد که به روش‌های گوناگون به‌هم متصل شده‌اند. جوشکاری یکی از روش‌های اتصال دائم قطعات بهم است. و کاربردهای تکنولوژیکی فراوان دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر