افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .
با است.فاده از اطلاعات سایت تریپ باما در مورد جاهای دیدنی، جاذبه های گردشگری، رستوران ها، هتل ها، خانه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و مراکز خرید هر شهر می تونین جرات سفر به مقاصد بکر رو پیدا کنین تا جایگزین مقاصد تکراری مثل
یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سالها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانیها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!
استفاده از فولادهای زنگ نزن در اتومبیل ها از زمانی شروع شد که خودروها به مبدل های کاتالیزوری سه طرفه مجهز شدند تا مقررات تشدیدکننده ای در مورد انتشار گازهای خروجی را برآورده کنند. امروزه فولاد ضد زنگ تقریباً در تمام قسمت های سیستم اگزوز از واشر سرسیلندر گرفته تا لوله دم است.فاده می شود. مصرف
تکنیک سومی نیز وجود دارد که دیگر نام جوشکاری به آن اطلاق نمیشود. در اینجا لایه هوا و ناهمواریهای سطح به کمک ماده ثالثی پر میشود. یعنی این تکنیک اصراری بر ذوب شدن یا تحتفشار قرار دادن دو تکه ندارد، بلکه توسط پل واسطهای اتصال انجام میشود.
به عنوان مثال یک چرخ دنده احتیاج به پوششی مقاوم دارد تا در برابر سایش مقاوم باشد ولی گوشتهای مقاوم به تنش در آن وجود دارد. برای ساختن اینگونه از چرخ دندهها است.فاده از ریخته گری و یا فرآیندهای دیگر امکانپذیر نیست و باید از جوش است.فاده کرد.
به طور خلاصه، جوشکاری تکنیکی است. که با ذوب فلز پایه و ایجاد همجوشی، فلزات را به هم میپیوندد، در حالی که لحیم کاری با ذوب و جاری کردن یک فلز پرکننده به داخل اتصال، به فلزات متصل میشود. در لحیم کاری و جوشکاری، سازندگان یک فلز پرکننده را به محل اتصال اضافه می کنند.
در این فرآیند دو قطعه فلز روی هم قرار گرفته و نقطه جوش بین دو الکترود فشرده می شود. همانطور که الکتریسیته از یک الکترود به الکترود دیگر حرکت می کند، در یک لحظه توسط شکاف کوچک بین دو قطعه فلز متوقف می شود. گرمای ایجاد شده بسیار شدید است. و باعث می شود که دو قطعه فلز در آن نقطه ذوب شوند. سپس برای تکمیل جوش نقطه مقاومتی فشار وارد می شود. این فرآیند جوشکاری بسیار کارآمد است. و به دلیل سرعت بالا، در صنعت خودروسازی کاربرد گستردهای دارد. بسیاری از جوش های نقطه ای را می توان همزمان و در هنگام اتصال قطعات بزرگ اجرا کرد.