مشاوره و اجرا جوشکاری در شهرک صنعتی چهاردانگه

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


با این حال، فرآیند جوشکاری مخزن سوخت دیزل اگر در محیط کنترل شده انجام نشود، ممکن است. خطر آفرین باشد. احتمال آتش سوزی ناشی از دود گازوئیل وجود دارد و برای جوشکار صنعتی بسیار پر مخاطره است. زیرا اغلب اوقات جوشکاری مخزن باید در داخل مخزن انجام شود.

صنایع موشکی و کاربردهای نظامی و تعمیرات برخی نیروگاه‌ها، جوشکاری آلومینیوم، مس، تیتانیوم، منیزیم و فولادهای زنگ نزن، کاربردهای مربوط به صنایع غذا و دارو که کیفیت و حساسیت بالا مد نظر است.، از جمله است.فاده‌های این روش به شمار می‌روند.

در این فرآیند دو قطعه فلز روی هم قرار گرفته و نقطه جوش بین دو الکترود فشرده می شود. همانطور که الکتریسیته از یک الکترود به الکترود دیگر حرکت می کند، در یک لحظه توسط شکاف کوچک بین دو قطعه فلز متوقف می شود. گرمای ایجاد شده بسیار شدید است. و باعث می شود که دو قطعه فلز در آن نقطه ذوب شوند. سپس برای تکمیل جوش نقطه مقاومتی فشار وارد می شود. این فرآیند جوشکاری بسیار کارآمد است. و به دلیل سرعت بالا، در صنعت خودروسازی کاربرد گسترده‌ای دارد. بسیاری از جوش های نقطه ای را می توان همزمان و در هنگام اتصال قطعات بزرگ اجرا کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر