مشاوره و اجرا جوشکاری در غرب تهران

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیش از دهه غرب تهران تنها شامل دو منطقه   و می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به منطقه ، ، و تقسیم کند. منطقه که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه نیز شامل تهرانسر می شود که در ادامه این به صورت جزئی نگاهی به آن ها می اندازیم.

این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود. همچنین دسترسی به این محله از بزرگراه همت، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه نیایش، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و بزرگراه حکیم می باشد. 

نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!


اما در مورد بعضی فلزات مثل فولاد شاید در دمای محیط خیلی راحت نتوان به این هدف رسید و باید قطعه را تا یا ۵ درجه‌ انتی‌گراد گرم کرد و بعد این عمل را روی آن انجام داد. قدیمی‌ترین روش جوشکاری مربوط به فرآیند جوشکاری فورجی، جوشکاری پتکه‌ای یا جوشکاری آهنگری است..

اصل جوشکاری بدون درز، جوشکاری قوس محافظ گاز است. که به آن جوشکاری محافظ گاز یا جوشکاری گاز گفته می شود، است.فاده از قوس به عنوان منبع گرما، گاز به عنوان محافظ جوشکاری است.. تکنولوژی جوش بدون درز نه تنها به از بین بردن جوش های قالب کمک می کند، بلکه با باعث افزایش دقت، پرداخت و ظاهر بهتر قطعه می شود.

جوشکاری مخزن نیازمند مهارت ویژه است.. تعمیر و اصلاح مخازن مختلف، از جمله محل نگهداری مواد و مخازن برای ذخیره سیالات، با جوشکاری و تکمیل سایر فرآیندهای مرتبط با جوشکاری مانند ساب زنی، سنباده زنی و براده برداری تکمیل می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر