مشاوره و اجرا جوشکاری در پردیس

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


به عنوان مثال یک چرخ دنده احتیاج به پوششی مقاوم دارد تا در برابر سایش مقاوم باشد ولی گوشته‌ای مقاوم به تنش در آن وجود دارد. برای ساختن اینگونه از چرخ دنده‌ها است.فاده از ریخته گری و یا فرآیندهای دیگر امکان‌پذیر نیست و باید از جوش است.فاده کرد.

اما در مورد بعضی فلزات مثل فولاد شاید در دمای محیط خیلی راحت نتوان به این هدف رسید و باید قطعه را تا یا ۵ درجه‌ انتی‌گراد گرم کرد و بعد این عمل را روی آن انجام داد. قدیمی‌ترین روش جوشکاری مربوط به فرآیند جوشکاری فورجی، جوشکاری پتکه‌ای یا جوشکاری آهنگری است..

جوشکاری MIG/MAG به عنوان جوش قوس فلزی با محافظت گاز (GMAW)  نیز شناخته می شود و یکی از فرآیندهای جوشکاری است. که از گازهای محافظ خنثی یا فعال در آن است.فاده شده است.. کلیه فرآیندهای جوشکاری قوس الکتریکی که در آن از گازهای محافظ برای محافظت از حوضچه جوش در برابر تماس با اکسیژن موجود در هوای محیط است.فاده شود با همین نام شناخته می‌شود. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر