مشاوره و اجرا جوشکاری در چهاردانگه

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


به طور خلاصه، جوشکاری تکنیکی است. که با ذوب فلز پایه و ایجاد همجوشی، فلزات را به هم می‌پیوندد، در حالی که لحیم کاری با ذوب و جاری کردن یک فلز پرکننده به داخل اتصال، به فلزات متصل می‌شود. در لحیم کاری و جوشکاری، سازندگان یک فلز پرکننده را به محل اتصال اضافه می کنند.

قوس بین الکترود و قطعه کار را می‌توان به دو دسته‌ی الکترود مصرفی و الکترود غیرمصرفی تقسیم‌بندی کرد. در نوع الکترود مصرفی، حرارت قوس هم قطعه‌ کار و هم الکترود جوش را ذوب می‌کند و منطقه‌ی جوش، آمیزه‌ای از هر دو فلز خواهد بود.

جوشکاری MIG/MAG یک تکنیکیست چند منظوره که هم برای اجزای ورق نازک و هم برای قطعات ضخیم مناسب است.. یک قوس بین انتهای یک الکترود سیم و قطعه کار ایجاد می شود و هر دو آنها را ذوب می کند تا یک حوضچه جوش ایجاد شود. سیم هم به عنوان منبع گرما (از طریق قوس در نوک سیم) و هم به عنوان فلز پرکننده (فلز فیلر) برای اتصال جوش عمل می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر