فروش حوله بافی در دیزین

Towel weaving-1
Towel weaving-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

حالا که قرار است. به این دهکده زیبا و پر از سرگرمی سر بزنید، بهتر است. چند روزی بمانید و باانرژی بیشتر به شلوغی و روزمره تهران برگردید. دیزین، چندین هتل و اقامتگاه مناسب دارد که هرکدام با امکانات و قیمت‌های متفاوتی آماده پذیرایی از شما هستند.

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!


خُراشاد روستایی است. واقع در کیلومتری جنوب شرقی بیرجند. پارچه بافی سنتی خراشاد یا توبافی به زبان محلی، یکی از مهمترین صنایع دستی است.ان خراسان جنوبی است.. روستای خراشاد به عنوان روستای هدف هنر دستی « توبافی» (حوله بافی) به ثبت جهانی رسید.هشتم آبان‌ماه ارزیابان بین‌المللی متشکل ازغاده هیجاوی از کشور کویت و رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه، احمد صالح یوسف الفارسی از کشور عمان و ویدا توحدی مشاور معاون صنایع دستی کشور به عنوان گروه ارزیاب سازمان یونسکو برای ثبت جهانی حوله خراشاد به این روستا سفر...

حوله حمام تمام نخ و کمجا که از الیاف‌ پنبه ای و توسط زنان روستایی سرزمینمان بافته شده اند، این حوله های تمام نخ با ابعاد مختلف علاوه بر جذب آب فوق‌العاده بالایی که دارند به سرعت خشک می‌شوند ،البته جزیی از صنایع دستی ایران محسوب می‌شوند، محصولاتی بسیار با کیفیت و زیبا که در […]

حمایت هر چه بیشتر سازمان میراث فرهنگی است.ان برای حضور صنعتگران خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، فراهم کردن وام، سرمایهگذاری در آموزش و بازاریابی عواملی هستند که برای رشد بافت سنتی پارچه و هنر توبافی باید مورد توجه قرار گیرد.



( فروش ) های دیگر