فروش حوله بافی در شهر ری

Towel weaving-1
Towel weaving-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


یکی از اتفاقات خوشایند دیگر که در پی پیگیریهای مداوم و تلاش‌های اهالی میسر شد ارائة پارچه سنتی دستبافت بیرجند در نمایشگاههای بینالمللی و توجه بازرگانان به این محصول بود. برای اولین‌بار در نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی مشهد، بازرگانان اماراتی لطافت و سبکی و بافت منحصر به فرد سنتی توبافی را پسندیدند و به تعاونی این روستا سفارش پارچه دادند.

حوله حمام تمام نخ و کمجا که از الیاف‌ پنبه ای و توسط زنان روستایی سرزمینمان بافته شده اند، این حوله های تمام نخ با ابعاد مختلف علاوه بر جذب آب فوق‌العاده بالایی که دارند به سرعت خشک می‌شوند ،البته جزیی از صنایع دستی ایران محسوب می‌شوند، محصولاتی بسیار با کیفیت و زیبا که در […]

حوله بافی هنر ساله دستان توانمند و خوش ذوق زنان خراسان جنوبی در روستاها است. که اکنون آوازه جهانی پیدا کرده است.. علی رغم اینکه کشور ایران در دوره‌های مهم تاریخی سهم عمده‌ای در پیشرفت و تکامل صنعت نساجی در دنیا داشته و از مناطق پیدایش و تکامل این صنعت به شمار می ‌رود اما متاسفانه امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی صدمات زیادی به نساجی سنتی این سرزمین کهن وارد نموده است.. هنر صنعت حوله بافی ازگذشته‌های دور در است.ان خراسان جنوبی از رواج نسبتا خوبی برخوردار بوده که پس از چندین سال رکود با حمایت ها و برنامه‌ ریزی ‌های مسئولان خراسان جنوبی و  نظارت های متعدد و کارشناسانه و همچنین تلاش هنرمندان مجددا احیاء و در حال گسترش است.. حوله بافی یا توبافی از هنرهای دستی اصیل خراسان جنوبی است. که محصول آن از پنبه، ابریشم یا کرک تهیه می شود و در بسیاری از روستاهای این است.ان رواج پیدا کرده و هنرمندان از این هنر سنتی، درآمد صادراتی نیز...



( فروش ) های دیگر