تسمه بسته بندی در شهر ری ( فروش )

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


صنایع بسته‌بندی دناپک، مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید تسمه بسته‌بندی و عرضه ملزومات بسته‌بندی است.. دناپک همچنین تولید‌کننده تسمه P.P در سایز و رنگ‌های مختلف است.. همچنین عرضه انواع دستگاه تسمه‌کش از دیگر خدمات این شرکت می‌باشد.

در این جدول ضخامت انواع تسمه بسته بندی، متراژ به ازای هر کیلوگرم، است.حکام کشش تسمه، عرض، سایز اسمی و بالاخره امکان است.فاده از تسمه بسته بندی به وسیله ی دستگاه تسمه کش و یا به صورت دستی را مشخص کرده ایم. این صفحه از سایت را در مرورگر سیستم خود بوکمارک کنید و یا این عکس را حتما ذخیره کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

با است.فاده از اين وسيله به‌دلیل بسته‌بندی اصولی که انجام می‌دهد، می‌توان از آسيب رسيدن به محصولات هنگام حمل ‌ونقل پیشگیری کرد. همانطور که گفته شد عملكرد اين دستگاه بر پايه نيروی باد است.. به همين علت به‌كار‌گيری يک كمپرسور باد با قدرت حداقل الی بار در كنار آن الزامی می‌باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری